وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
صدرنشین لیگ برتر سهمی در تیم ملی ایران ندارد

تیم تراکتورسازی تبریز سهمی در 12 بازیکن دعوت شده به تیم ملی ایران ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی بر تیم سایپا برای چهارمین هفته متوالی صدرنشین لیگ برتر شد تا با تمام صدرنشینی‌های این تیم در سال‌های گذشته برابری کند.

در پایان هفته یازدهم اسامی بازیکنان تیم ملی برای اردوی پرتغال اعلام شد که در بین مدعوین نامی از بازیکنان تیم تراکتورسازی به چشم نمی‌خورد.

این در حالی است که سامان نریمان‌جهان و احمد آل‌نعمه به اردوی قبلی دعوت شدند و در نهایت کی‌روش نام این دو بازیکن را خط زد.

واکنش به عدم دعوت از بازیکنان تیم تراکتورسازی نگاه‌های مثبت و منفی را به دنبال داشت.

تیم تراکتورسازی در 18 روز تعطیلی لیگ برتر تمام بازیکنان خود را به همراه داشته و رسول خطیبی دغدغه‌ای از بابت عدم حضور بازیکنانش به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ندارد و این امر می‌تواند به هماهنگی تیم تراکتورسازی کمک شایانی کند.

اما از سوی دیگر ستاره‌های تراکتورسازی که با وجود درخشش خود در لیگ برتر راهی به تیم ملی کشور نیافتند، امکان دارد از نظر روحی با افت مواجه شده و نتوانند عملکرد قبلی خود را تکرار کنند.

نباید فراموش کرد که بازیکنان حرفه‌ای انگیزه زیادی از عدم دعوت خود به تیم ملی یافته و سعی می‌کنند با درخشش بیشتر خود را به مربیان تیم ملی تحمیل کنند.

به راستی آل‌نعمه، نریمان‌جهان و دلیر بر تلاش برای راهیابی به تیم ملی خود خواهند افزود؟

امیداست که این چنین باشد.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: